درک مفهوم رنگ دقیق در مانیتور طراحی هویون

درک مفهوم رنگ دقیق در مانیتور طراحی هویون
رنگ ‌های دقیق و زنده نقش مهمی در تجربه‌های روزمره ما دارند. برای هنرمندان آنها اهمیتی بسیار مهمتر دارند. به همین خاطر هویون در تولید مانیتورهای طراحی جدید خود شیوه ای را به کار گرفته تا رنگ ها با بیشترین دقت نمایش داده شوند.

درک مفهوم رنگ دقیق در مانیتور طراحی هویون

 

رنگ ‌های دقیق و زنده نقش مهمی در تجربه‌های روزمره ما دارند. این موضوع را در زمان گشت و گذار در میان صفحات وب‌سایت‌ها، لذت بردن از تصاویر سینمایی، ویرایش تصاویر یا چاپ  آنها به خوبی حس می‌کنیم.

هویون (Huion)، مانیتورهای طراحی Kamvas Pro 19‌ و Kamvas Pro 27 را با چنان وسواسی در نمایش رنگ‌ها، بهبود داده است تا این اطمینان را به وجود آورد که رنگ‌ها دقیق نمایش داده می‌شوند تا به این ترتیب تجربه بصری بیننده را دگرگون کند.

 

تاثیر این بهبود بر خلاقیت شما چیست؟

 

 ۱- پهنه رنگی وسیع‌تر

صفحه نمایش‌های تولید شده با این فناوری از پلت‌های رنگی sRGB، Adobe RGB و DCI-P3 پشتیبانی می‌کنند و رنگ‌ها را در سطح بسیار حرفه‌ای بازنمایی می‌کنند. این موضوع به هنرمندان و طراحان در صنایع مختلف از جمله طراحی گرافیک، عکاسی، ویرایش ویدیویی و هنر دیجیتال توانایی بیشتری در بازی با رنگ‌ها می‌دهد.

drawing display with sRGB

۲- یک میلیارد طیف رنگی

یک بهبود بزرگ دیگر در صفحه‌ نمایش‌ها، بهبود طیف رنگ‌هاست. مانیتور طراحی Kamvas Pro 27 نحوه نمایش رنگ‌ را با ارائه بیش از ۱ میلیارد رنگ به سطح بالاتری می‌برد. نتیجه چنین پیشرفتی، نمایش تصاویر شفاف‌تر و نرم‌تر است گویی که آنها جان دارند.

an artist is working with drawing display

۳- در همه مانیتورها، رنگ‌ها کالیبره می‌شوند

در مانیتورهای طراحی جدید هویون، دقت و کیفیت رنگ‌ها به سه روش، کنترل کیفیت می‌شوند. به وسیله دستگاه کالیبراسیون 3D LUT، بررسی توسط مقادیر دلتای پایین و گزارش کالیبراسیون کارخانه.

دستگاه کالیبراسیون 3D LUT مغایرت‌های رنگی را به کمترین حد خود می‌رساند و مقادیر دلتا که برای میزان کمتر از ۱.۵ هدف‌گذاری شده‌اند تضمین می‌کنند تا رنگ‌های صفحه نمایش با خروجی مورد انتظار مطابقت داشته باشند. در نهایت هر صفحه نمایشگری که از کارخانه خارج می‌شود دارای گزارش منحصر به فرد کالیبراسیون است که تایید می‌نماید رنگ‌ها دارای دقت و کیفیت موردنظر هستند.

calibration of color in drawing display

 

..

لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید